Διαβάζω και ακούω τους ηλίθιους δημοσιογράφους (και κάποιους άλλους) να προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο 16χρονος Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος και ο 21χρονος αστυνομικός των ΜΑΤ Διαμαντής Ματζούνης ανήκουν στην «ίδια» κατηγορία. Είναι και οι δύο νεαρά παιδιά που πυροβολήθηκαν…
Νομίζω ότι δεν είναι έτσι…
Ο Αλέξανδρος ζούσε την εφηβεία του. Ο Ματζούνης ήταν ενήλικος και εργαζόταν.
Ο Αλέξανδρος ήταν με φίλους , έκανε το χαβαλέ του , ήταν άοπλος, Ζούσε!!!
Ο Ματζούνης ήταν οπλισμένος , ήταν με άλλους οπλισμένους αστυνομικούς , έκανε περιπολία , είχε εξουσία.
Ο δολοφόνος του Αλέξανδρου έχει ονοματεπώνυμο και είναι εκπρόσωπος της πολιτείας (Επ. Κορκονέας).
Ο υποψήφιος δολοφόνος του Ματζούνη δεν έχει όνομα και είναι άγνωστο τι εκπροσωπεί.
Ο Αλέξανδρος διάλεξε να ζήσει την εφηβεία του με όλα της τα «αίματα» ,
Ο Ματζούνης πήγε στην Αστυνομία για να βολευτεί και να τρώει ψωμί με αίμα…από τα χτυπήματα του γκλομπς του. Ωραία δουλειά!
Ο Αλέξανδρος αυτόματα μεταβλήθηκε σε σύμβολο της νεολαίας , αποτέλεσε η αφορμή για εκδήλωση συσσωρευμένης οργής της νεολαίας.
Ο Ματζούνης αποτέλεσε αφορμή να δείξουν οι αστυνομικοί ότι είναι «μπάτσοι, γουρούνα». Βλέπε την χθεσινά επεισόδια.
Ο Αλέξανδρος και η οικογένεια του δεν δέχτηκε καμία επίσκεψη από πολιτικούς κτλ.
Ο Ματζούνης δέχτηκε ΟΛΗ την πολιτική ηγεσία του τόπου.
Ο Αλέξανδρος μετά το θάνατο του σπιλώθηκε από άτομα τύπου Κούγια.
Ο Ματζούνης μετά τον τραυματισμό του έγινε ο ήρωας που πρόλαβε και ειδοποίησε τους συναδέλοφυς τους να σκύψουν.
Ο Αλέξανδρος αν ζούσε ίσως να ασχολιόταν με τη μουσική , ίσως με τη Νομική , ίσως να γινόταν ένα χρήσιμο μέλος της κοινωνίας.
Ο Ματζούνης αν δεν τον είχαν πυροβολήσει θα συνέχιζε να είναι στα ΜΑΤ και να κάνει το έργο του …όπως αυτό που είδαμε χθες…

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΛΟΙΠΟΝ….
Ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος θα είναι για ΠΑΝΤΑ ο Αλέξανδρος , ο “Gregory” της καρδιάς μας…. (το Αλέξης του το κόλλησαν οι δημοσιογράφοι)
Και
Ο Διαμαντής Ματζούνης θα είναι ΠΑΝΤΑ ο ΜΑΤατζης Ματζούνης!
Τους χωρίζει άβυσσος.


















Posted by fytikarios on 10/01/2009 at 2:59 μμ
pes ta re sinadelfe…
deite kai ta video sto http://www.tvxs.gr
ELEOS pia me aytin tin katastasi
Posted by Ανώνυμος on 10/01/2009 at 4:07 μμ
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ, ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΗΛΟΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
Η ΔΕΞΙΑ ΞΕΘΑΨΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ
Posted by ΤΖΙΝΑ on 10/01/2009 at 4:10 μμ
ΑΥΤΠΟ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ, ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΣ
Η ΔΕΞΙΑ ΞΕΘΑΨΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
Posted by Ανώνυμος on 10/01/2009 at 5:44 μμ
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ .
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ
Posted by NICK on 10/01/2009 at 5:45 μμ
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΠΡΑΒΟ
Posted by koulpa on 10/01/2009 at 5:56 μμ
κι εγώ τα σκέφτικα αυτά.. πολύ λογικά.. αλλά κάποιος μηχανισμός όθησε και τον ΜΑΤατζή σε αυτή τη θέση.. παντος όποιος μπαινει κάτο απο κάποιο σχήμα.. βάζει κάποια στολή θα έπρεπε να πληροφορήται ότι γίνεται πιθανός στόχος..
Posted by Ανώνυμος on 10/01/2009 at 6:52 μμ
Φασίστες, απαράδεκτοι είσαστε…καλά σας κάνουν οι αστυνομικοί . ήμουν μαζί σας μετά από αυτό είμαι απέναντί σας. δεν σέβεστε τίποτα
Posted by τι λετε ρε μάγκες on 10/01/2009 at 6:55 μμ
Είσαστε απαράδεκτοι με αυτά χάσατε την υποστήριξη του κόσμου και όλοι πλέον είμαστε μαζί με την αστυνομία.
ΆΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΈΝΑΣ, ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΆΛΛΟΣ ΚΑΡΙΟΛΗΔΕΣ!
Posted by ... on 10/01/2009 at 7:02 μμ
Ο Διαμαντής ΕΙΝΑΙ ματατζής.
Ο Αλέξής ΗΤΑΝ μαθητής.
ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΣΑΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΙ!
Posted by agrolesvos on 10/01/2009 at 7:10 μμ
@για τα σχόλια 7 και 8
____________
Διαβάστε πιο προσεκτικά όσα αναφέρει το post. H διάκριση γίνεται στις ιδιότητες και στα χαρακτηριστικά των δύο ανθρώπων! ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ!!!
ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΤΑΝ “ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ” (βλέπε αστυνομικούς των ΜΑΤ)
Posted by Κάποιος on 10/01/2009 at 7:20 μμ
Η σύγκριση νομίζω που πραγματοποιείτε ανάμεσα στους δύο είναι το λιγότερο αφελής. Πράγματι υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στις δύο περιπτώσεις, αλλά θεωρώ ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να τις προβάλλετε σε συγκριτικό επίπεδο ή να τοποθετούνται πάνω σε μια ζυγαριά. Με αυτό τον τρόπο αναβαθμίζετε το φανατισμό απέναντι στην αστυνομία σε βάρος της ουσιαστικής σύγκρουσης με το σύστημα. 21χρονος τραυματίας από όπλο άγνωστων είναι μια μ……….
Δολοφονία στελέχους της ηγεσίας της αστυνομίας με ανάληψη της ευθύνης από κάποια ΕΟ, τότε ναι το συζητάμε…
Posted by agrolesvos on 10/01/2009 at 7:26 μμ
@ για το σχόλιο 11
Φίλε ,
τη σύγκριση την δημιούργησαν τα ΜΜΕ σε μια προσπάθεια να ταυτίσουν τα δύο συμβάντα – σαν δύο πλευρές του ιδίου νομίσματος.
Απεναντίας δεν υπάρχει κανένας φανατισμός. Ας είναι καθένας ΣΩΣΤΟΣ στο ρόλο του
Posted by ενας on 10/01/2009 at 9:00 μμ
ουστ γαμιοληδες
ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΓΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΣΑΣ
ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!!!!
Posted by ενας on 10/01/2009 at 9:15 μμ
κατεβαστε αμεσως αυτο το υβριστικο χιτλερικο κειμενο
ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!!!!
Posted by Wraios on 10/01/2009 at 10:57 μμ
Καλά ρε αρχιδοτσουκνίδα, πιο το σκεπτικό της σύγκρισης.
Κατακριτέες και οι δύο πράξεις που έγιναν στα δυο παιδιά.
Πας να βγάλεις λάδι όλα αυτά τα τσογλάνια, τους επαναστάτες του κώλου, τους βάνδαλους, τα πληρωμένα και καθοδηγούμενα τομάρια από ξένα κέντρα???
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
το παγκόσμιο δίκτυο Indymedia αποτελεί μία “έμπνευση” και υλοποίηση του “φιλάνθρωπου” πολυεκατομμυριούχου αντικομμουνιστή και σιωνιστή George Soros
Το δίκτυο του Indymedia ως γνωστόν είναι ο χώρος οργάνωσης και συντονισμού των “αναρχικών”. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα λειτουργούν 2 indymedia αυτά της Αθήνας και Πάτρας.
Μέχρι πριν κάνα χρόνο λειτουργούσε και το Indymedia Θεσσαλονίκης αλλά επειδή οι “σύντροφοι” εκεί ήταν πιο “αγνοί”, το ξήλωσαν μόνοι τους όταν κατάλαβαν και έμαθαν ότι το παγκόσμιο δίκτυο Indymedia αποτελεί μία “έμπνευση” και υλοποίηση του “φιλάνθρωπου” πολυεκατομμυριούχου αντικομμουνιστή και σιωνιστή George Soros, της λέσχης Bilderberg και άλλων βασικά σιωνιστικών παγκόσμιων κέντρων εξουσίας, φανατικά αντικομμουνιστικών μάλιστα, που προωθούν την “Νέα Τάξη”, τη νέα δηλαδή παγκόσμια εξουσία συγκεντρωμένη στα χέρια αυτών των άρρωστων τύπων.
Σκοπός τους? Η αποεθνοποίηση και η μετατροπή των λαών σε μάζα χωρίς συνείδηση και εθνικά και όχι μόνο ιδανικά, αξίες, αρχές και ιστορία με όλα αυτά, μαθηματικά να οδηγούν στο στόχο τους που δεν είναι άλλος από το να δημιουργηθεί μία παγκόσμια νέα τάξη-εξουσία στα χέρια των προαναφερόμενων.
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Posted by Antarths on 11/01/2009 at 12:25 πμ
Για χαρά μάγκες αν θέλετε να βρείτε την αλήθεια ψάξτε λίγο αυτό που γίνεται και συμβαίνει πρώτον αν δείτε αντικειμενικά το τι συμβαίνει στη βουλή και ποιοι είναι η κυβερνήτες της χώρας και τα κόμματα θα δείτε πολλά (καταδότες και ρουφιανοι προδότες της Ελλάδος (Μητσοτάκης καταδότης των γερμανών και μαυραγορίτης ,καρατζαφερης ακροδεξιός φασίστας παλιός μπράβος σε νυχτερινά μαγαζιά)κ.λ.π ) δεύτερον είναι ότι η διήκειση δεν είναι από αυτούς τους πολιτικούς που ξέρουμε εμείς (λόγο συμβάσεων πώλησης και ενοικίασης των οικονομικών πόρων της χώρας τρίτων ότι διευθυντές των τραπεζών της χώρας είναι πρώην δολοφόνοι από οικογένειες που έκαναν μαύρη αγορά στη κατοχή και τα λοιπά …………. (ψάξτε λίγο την υπόθεση τεμπονερα και που είναι τώρα ο δολοφόνος)τέταρτων τα ναρκωτικά και η πορνεία είναι στη κορύφωση τους σήμερα και δεν μύλο για τη φούντα αλλά για παράγωγα του οπίου και πέμπτων θα δείτε ότι καινούριας ακροδεξιές οργάνωσης έχουν κάνει εμφάνιση και αρκετά δυνατή μάλιστα σκεφτείτε αυτά !!!!!!!!!!!και όσο για την αστυνομία και τους επικεφαλής από την ύπαρξη της δεν το συζητώ δεν χρειάζεται πιστεύω το ίδιο φυσικά και για το στρατό
Τι θα κάνω τώρα εγώ ? αντίσταση στο σύστημα όπως μπορώ και με ότι μέσα έχω και όσο ζω και υπάρχω .αν και είμαι μια σταγόνα νερό μέσα στη θάλασσα
Για σας δεν ξέρω
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by webwalker on 11/01/2009 at 12:58 πμ
Επειδή εγώ είμαι από τους “κάποιους άλλους” όπως λες που έγραψαν για κάποια προφανή κοινά, (και παρακαλώ διάβασε τα) νοιώθω την ανάγκη να υπερασπιστώ την άποψή μου και να κάνω και κάποιες επισημάνσεις στα σχόλιά σου. Επίσης δεν νοιώθω καμιά ανάγκη να γίνω συνήγορος των αστυνομικών.
1. “Ο Αλέξανδρος ζούσε την εφηβεία του. Ο Ματζούνης ήταν ενήλικος και εργαζόταν.”
Αυτό δε σημαίνει ότι ένας ενήλικας (στην προχωρημένη ηλικία των 21 ετών!) που εργάζεται, μπορεί και να αποτελεί δικαιολογημένο στόχο;
2. “Ο Αλέξανδρος ήταν με φίλους , έκανε το χαβαλέ του , ήταν άοπλος, Ζούσε!!! Ο Ματζούνης ήταν οπλισμένος , ήταν με άλλους οπλισμένους αστυνομικούς , έκανε περιπολία , είχε εξουσία.”
Ποιος σου λέει ότι ένας αστυνομικός εκτός υπηρεσίας, δεν είναι με φίλους, δεν κάνει χαβαλέ, δεν είναι άοπλος, δεν ζει!!! Μη μου πεις ότι εκτός υπηρεσίας αξίζει να ζει και εντός αξίζει να πεθαίνει;
Ο ρόλος της αστυνομίας θα έπρεπε να είναι η προστασία των πολιτών και μόνο. Δεν θα ζητήσω όμως ευθύνες από τον 21χρονο αν η κάθε πολιτική εξουσία έχει ξεστρατίσει την αστυνομία από την αποστολή της. Αλλού υπάρχουν οι ευθύνες.
3. “Ο υποψήφιος δολοφόνος του Ματζούνη δεν έχει όνομα και είναι άγνωστο τι εκπροσωπεί.”
Ακόμα χειρότερα για όλους μας λέω εγώ.
4. “Ο Ματζούνης πήγε στην Αστυνομία για να βολευτεί και να τρώει ψωμί με αίμα…από τα χτυπήματα του γκλομπς του. Ωραία δουλειά!”
Εδώ είναι που με πονάει περισσότερο γιατί είμαι εκπαιδευτικός και έχω δει τα επαγγελματικά αδιέξοδα και τις ανησυχίες των νέων και σε πληροφορώ ότι υπάρχουν καταπληκτικά παιδιά και καταπληκτικοί μαθητές που το επιλέγουν ως αποκατάσταση και μόνο. Ή ως μοναδική διέξοδο να φύγουν από το περιβάλλον στο οποίο ζουν αφού χρήματα για σπουδές δεν υπάρχουν. Μπορεί να διαφωνώ μαζί τους αλλά σέβομαι βαθύτατα την επιλογή τους. Δεν είναι το όνειρό τους να δέρνουν και να τρώνε ψωμί με αίμα. Αυτό που λες είναι ακραία γενίκευση και υπερβολή.
5. “Ο Αλέξανδρος και η οικογένεια του δεν δέχτηκε καμία επίσκεψη από πολιτικούς”
Συμφωνώ και λέω: Πολύ κακώς, αφού αυτοί με την ανοχή και την ενθάρρυνση σε φαινόμενα βίας, όπλισαν το χέρι του δολοφόνου αστυνομικού.
Posted by Ανώνυμος on 11/01/2009 at 3:10 πμ
ποιο ζωο το ‘γραψε αυτο το ηλιθιο κειμενο ρε? μαλλον αυτοι που (αν ειναι δυνατον) υποστηριζουν αυτες τις γελοιοτητες θελουν ενα γκλομπ στον κωλο να νιωσουν…
Posted by xpigs on 11/01/2009 at 3:11 πμ
Και γω από τους ηλίθιους είμαι…κάτι τύποι σαν και σένα και τους ομοίους σου σκοτώσανε τον Αλέξη.
“Φτου σας ξεφτήλες Γκεμπελιστές των καναλιών και των ιστολογίων. Ανακαλέστε τα “κοράκια” σας που τριγυρνάνε σαν την άδικη κατάρα πάνω από τα κεφάλια του αστυνομικού και της οικογένειας του να τσακιστούν να φύγουν από τον Ερυθρό Σταυρό. Γιατί τους στείλατε εκεί; Για (παρα)πληροφόρηση και ενημέρωση; Βγήκαν ξανά πριν από λίγο όλοι οι σύγχρονοι χάροι με το μικρόφωνο, αντί για δρεπάνι, να ανακοινώσουν ότι ο αστυνομικός εισήχθη ξανά εσπευσμένα στο χειρουργείο.
Που είναι η πληροφόρηση ρε αλλοτριωμένοι Νεάτερνταλ; Μήπως πληροφορείτε τον κόσμο να πάει για να βοηθήσει στο χειρουργείο; Φτου σας χαιρέκακα ερπετά.
Γιατί είναι όλα τα κοράκια μαζεμένα στον Ερυθρό Σταυρό; Για να μεταδώσουν ευχάριστο γεγονός μήπως; Φοβούνται μήπως ο αστυνομικός γίνει καλά και πάει σπίτι του σήμερα ή αύριο; Η μήπως γίνει καλά και φύγει μέσα στην νύχτα και δεν προλάβουν να έχουν την πρώτη δήλωση;
Βρωμάει ψοφίμι στη πόλη και σαπρία παρασιτεί παντού…Ναι, είμαι κυνικός, γιατί όλοι αυτοί που τριγυρίζουν τις εμπλεκόμενες οικογένειες “διψούν” για αίμα.. ο θάνατος βλέπεις πουλάει περισσότερο..
Οι ίδιοι που “δολοφόνησαν” τον Αλέξη, γιατί το παιδί δεν το σκότωσε η σφαίρα του αστυνομικού αλλά θα επανέλθουμε σύντομα σε αυτό, προσπαθούν καθημερινά να “δολοφονήσουν” και τον αστυνομικό προσδοκώντας ότι θα είναι “εκεί” για να χύσουν “κροκοδείλια δάκρυα” και να δυναμιτίσουν με τους επικήδειους, που έχουν ήδη συντάξει, προσδοκώντας ένα νέο φαύλο κύκλο αίματος.
Και εσείς lumpenproletariat, οι ακόμα χειρότεροι, αρθρογράφοι και κάτοχοι ιστολογίων ανδράποδα και φερέφωνα των ΜΜΕ γιατί αναπαράγετε άκριτα, ως κλειδοκύμβαλα αλαλάζοντα, ότι ξέρασμα σας σερβίρουν. Θέλετε να γίνετε Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη; Αλλά αν δεν υπήρχατε εσείς δεν θα υπήρχαμε εμείς. Και μια μικρή αποκάλυψη.. το Εγχοιρίδιο δημιουργήθηκε όταν μετά το θάνατο του Αλέξη κάποια ανάξια χαρακτηρισμού άτομα έκαναν “πάρτυ” γιατί ο χαμός του παιδιού τους οδήγησε σε ρεκόρ επισκεψιμότητας.”
Απόσπασμα από κείμενο που δημοσιεύτηκε στο http://egxiroidio.wordpress.com/
Posted by agrolesvos on 11/01/2009 at 8:56 πμ
@ για το σχόλιο 15
Η “Τσουκνίδα” δεν έχει καμία σχέση με το Indymedia και δεν μας ενδιαφέρουν τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας που αναφέρεις για Indymedia.
H “Τσουκνίδα” είναι Ιστολόγιο που έχει θέμα Γεωπονικα και Αγροτικά Ζητήματα. Ωστόσο δεν μπορεί να μην έχει άποψη για θέματα κοινωνικά και πολιτικά.
Ο χαρακτηρισμός “αρχιδοτσουκνίδα” αν μη τι άλλο είναι ενδιαφέρον…
Posted by agrolesvos on 11/01/2009 at 8:58 πμ
@ σχόλιο 19
Μάλλον εσύ προσπαθείς να κάνεις πάρτυ …αφήνωντας σχόλια με το url του Istologiou sou
Posted by agrolesvos on 11/01/2009 at 9:00 πμ
@σχόλιο 17
Είναι κρίμα που ένας εκπαιδευτικός δείχνει κατανόηση στην επιλογή παιδιών να ενταχθούν στην Ελληνική Αστυνομία… Ωραία Ιδανικά!!!!!!!
Posted by vloutis on 11/01/2009 at 10:44 πμ
Αυτό το 16χρονο πλασματάκι έφυγε πριν καλά καλά να καταλάβει τί θα πει ζωή, Κούγιας, αλητεία…
Κώστας
loutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com
Posted by Ανώνυμος on 11/01/2009 at 12:20 μμ
Μπα?
“Αυτό το 16χρονο πλασματάκι έφυγε πριν καλά καλά να καταλάβει τί θα πει ζωή, Κούγιας, αλητεία…”
Ο “άλλος” δεν έχει μανούλα?
Φύτρωσε?
Posted by Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος και Διαμαντής Ματζούνης : πορείες αντίθετες!!! « Λ α β ύ ρ ι ν θ ο ς on 11/01/2009 at 5:21 μμ
[...] Από την ” Τσουκνίδα” [...]
Posted by gogo on 11/01/2009 at 8:15 μμ
οι πραγματικοι φονιαδες καθονται στα γραφεια και φορανε ακριβα κοστουμια!!!
Posted by vloutis on 11/01/2009 at 11:42 μμ
‘Ολα τα παιδιά του κόσμου έχουν γονείς που ανησυχούν.
ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΕΡΟΥΜΕΝΟΥ…
Ο καημός και η χαρά είναι για όλους.
Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com
Posted by george on 12/01/2009 at 1:07 πμ
ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ! ΑΛΛΟ Ο ΕΦΗΒΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΕΝΗΛΙΚΟΣ ΜΠΑΤΣΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟΝ ΚΥΝΔΙΝΟ.ΤΑ ΧΩ ΠΑΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΙΔΙΟ.
Υ.Γ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΩΘΗΣΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΟΥΜΕ. Ο ΜΑΤΖΟΥΝΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΠΛΑ ΩΘΗΣΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΝΑ ΞΕΣΑΛΩΣΟΥΝ.
Posted by Άβυσσος χωρίζει τον νεκρό Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο από το τραυματία ΜΑΤ-ατζη Διαμαντή Ματζούνη « «The Evil MacManus Diaries» on 12/01/2009 at 12:22 μμ
[...] Άβυσσος χωρίζει τον νεκρό Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο από το τραυματία ΜΑΤ-ατζη Διαμαντή Ματζούνη Ιανουαρίου 12, 2009 Posted by J.McManus in Η μαλακία μέσα στο δίκτυο…. trackback http://lesvos.wordpress.com/2009/01/10/3-19/ [...]
Posted by “Άβυσσος χωρίζει τον νεκρό Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο από το τραυματία ΜΑΤ-ατζη Διαμαντή Ματζούνη” « «The Evil MacManus Diaries» on 12/01/2009 at 12:22 μμ
[...] “Άβυσσος χωρίζει τον νεκρό Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο από το τραυματία ΜΑΤ-ατζη Διαμαντή Ματζούνη” Ιανουαρίου 12, 2009 Posted by J.McManus in Η μαλακία μέσα στο δίκτυο…. trackback http://lesvos.wordpress.com/2009/01/10/3-19/ [...]
Posted by Έλληνας Πολίτης on 12/01/2009 at 1:38 μμ
Είναι φοβερό με πόση ωμότητα εκφράζετε τον φασισμό σας και τον κοινωνικό ρατσισμό που σας διέπει.
Λυπάμαι αλλά η κοινωνία, ή τουλάχιστον η πλειοψηφία της,
θα εξακολουθεί να εναντιώνεται σε κάθε μορφή βίας,
θα εξακολουθεί να θεωρεί καθάρματα και στυγνούς δολοφόνους αυτούς που είτε φοράνε κουκούλα είτε όχι πυροβολούν κατά δικαίων και αδίκων,
θα εξακολουθεί να θεωρεί τρομοκράτες όλους αυτούς που στο όνομα της δημοκρατίας και της ελευθερίας σκοτώνουν αλλά και όλους αυτούς που με τις «δήθεν» προχωρημένες απόψεις τους (καλή ώρα οι δικές σας) τους δίνουν πάτημα να συνεχίσουν τη βαρβαρότητα τους…
Ο αστυνομικός που σκότωσε τον μικρό Αλέξη, θα δικαστεί και θα τιμωρηθεί για την πράξη του, γιατί έτσι πρέπει, γιατί έτσι ορίζουν οι κανόνες της κοινωνίας μας. Το ανθρωπόμορφο τέρας που τραυμάτισε σοβαρά τον νεαρό Διαμαντή και που τόσο θερμά υποστηρίζετε, δυστυχώς κρύβεται στα σκοτάδια των απόψεων σας, θα βρεθεί όμως και θα συλληφθεί κάποτε και τότε θα έχει και αυτός και όλοι όσοι τον κρύβουν με κάθε τρόπο την δίκαιη τιμωρία του από το σύνολο της κοινωνίας.
Καταλάβετε το όλοι εσείς οι ανεγκέφαλοι που θεοποιείτε τα ανθρωπόμορφα τέρατα τους τρομοκράτες, θα μας βρείτε μπροστά σας πλέον, η πλειοψηφία βαρέθηκε να υπομένει, βαρέθηκε να άγεται και να φέρεται από μειοψηφίες του κώλου…
Τέλος !!! Μηδενική ανοχή σε κάθε μορφής τρομοκρατία !!
Posted by Oasis on 12/01/2009 at 2:27 μμ
Προσυπογράφω το κείμενο αυττού του μπλογκ.
Posted by “Άβυσσος χωρίζει τον νεκρό Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο από το τραυματία ΜΑΤ-ατζή Διαμαντή Ματζούνη” « «The Evil MacManus Diaries» on 12/01/2009 at 3:09 μμ
[...] “Άβυσσος χωρίζει τον νεκρό Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο από το τραυματία ΜΑΤ-ατζή Διαμαντή Ματζούνη” Ιανουαρίου 12, 2009 Posted by J.McManus in Η μαλακία μέσα στο δίκτυο…. trackback http://lesvos.wordpress.com/2009/01/10/3-19/ [...]
Posted by Ελεύθερος Σκοπευτής on 12/01/2009 at 3:47 μμ
Συμφωνώ. Οι συμψηφισμοί και οι γενικεύσεις «παιδιά είναι και οι δύο», είναι φασισμός.
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι ευτυχώς.
Και σε κάποιους διαφεύγει το αυτονόητο – ίσως επειδή είναι τόσο ΠΡΟΦΑΝΕΣ.
Δικαιοσύνη δεν είναι να βλέπεις διαφορετικά πράγματα ΌΜΟΙΑ, αλλά διαφορετικά πράγματα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
Μερσί
Posted by inlovewithlife on 12/01/2009 at 4:13 μμ
Σε καμία περίπτωση δεν είναι ίδιες οι δύο περιπτώσεις.
Ωστόσο, σε αντίθεση με τους μπάτσους, που μπορεί να σαπίζουν με δολοφονικό μένος στο ξύλο, να βασανίζουν και να βιάζουν στα κρατητήρια, να σκοτώνουν (πέρα από τον Αλέξανδρο έχουμε δύο μετανάστες νεκρούς στο Αλλοδαπών τους δύο τελευταίους μήνες), όπου τους παίρνει, η λαϊκή βία που εκφράστηκε στην εξέγερση δεν είναι σε καμία περίπτωση ίδια αλλά στρέφεται κατά υλικών πραγμάτων που συμβολίζουν άλλα πράγματα και όχι κατά της ζωής ανθρώπων.
Με αυτά τα μέτρα και σταθμά η ενέργεια στα Εξάρχεια ήταν ενάντια στο κίνημα της εξέγερσης και το έπληξε σοβαρά. Συνεπώς, κουλτούρα αφαίρεσης ζωής να ψάξουν να βρούν ανάμεσά τους αυτοί που δήθεν κόπτονται για τη ζωή του Δ.Μ. από τα κανάλια ενώ θα έτριβαν με χαρά τα χέρια τους άμα πέθαινε.
Posted by Ανώνυμος on 12/01/2009 at 4:34 μμ
Στο σχόλιο 34: Τα έχεις μπλέξει φίλε μου. Φασισμός είναι να ξεχωρίζεις τις σφαίρες και τις δολοφονίες σε καλές και κακές. Κακές όταν στόχοι είμαστε εμείς και καλές όταν είναι οι άλλοι.
Posted by Ελεύθερος Σκοπευτής on 12/01/2009 at 9:49 μμ
#36.
Ξαναδιάβασε αργά το ποστ στο οποίο σχολιάζεις. Κι αν δεν επαρκούν τα ελληνικά σου για να το καταλαβεις (παρόλο που είναι γεμάτο κυριολεξίες), ζήτα να στο διαβάσει κανένας άλλος.
Άλλο ζωντανός, άλλο νεκρός.
Άλλο εν υπηρεσία, άλλο σε δασκέδαση.
Άλλο μπάτσος, άλλο άνθρωπος.
Άιντε.
Posted by Ανώνυμος on 13/01/2009 at 11:05 πμ
Βρομοτσουκνίδα, δεν έχω διαβάσει μεγαλύτερη ΜΑΛΑΚΙΑ από αυτό το βρομερό και επικίνδυνο κείμενο.
Επι της ουσίας με καλύπτει το σχόλιο 31.
Και μη νομίζετε ότι τα νούμερα αναγνωσιμότητας που κάνετε οφείλονται σε αποδοχή των απόψεών σας. Ο κόσμος περνά από εδώ για να δει τα όρια της ανθρώπινης ΒΛΑΚΕΙΑΣ.
Posted by nt on 13/01/2009 at 1:20 μμ
Τσουκνιδα συγχαρητηρια μου ανοιξες τους οριζοντες σχετικα με το ποσο χαμηλα μπορει να φτασει ο ανθρωπος (σιγουρα υπαρχει μεγαλο προβλημα στην χωρα μας) νομιζα οτι οι φασιστες του ισραηλ ηταν χειροτεροι αλλα εσυ τους ξεπερασες σε ιδεολογικο επιπεδο και παλι συγχαρητηρια…
Posted by platania on 13/01/2009 at 4:12 μμ
Συγχαρητηρια για τις ηλιθιες αποψεις σας! Δεν σας παρεξηγω, ετσι σας μεγάλωσαν, να ειστε κομπλεξικά, χωρίς αρχές και με επίπεδο υπό το μηδεν. δεν μπορειται να κατηγορειται με αυτόν τον τροπο τον ΔΙΑΜΑΝΤΗ και το καθε παιδι που ειναι αστυνομικοι επειδη μας <> οι πολιτικοι. ο Διαμαντης τουλαχιστον οταν ηταν 16 χρονων δεν ηταν αλητακι και να τρεχει στα εξαρχεια μεσα στη νυχτα……..
Posted by γιάννης on 14/01/2009 at 3:08 πμ
kala ta les tsouknida k ase na sxoliazoun oi asxoliastoi !
ntaksei, k to paidi, o mpatsos, krima.. giati k aytos thyma epese.. na xei stathera lefta mallon tha thele, xwris bebaia na gnwrizoume pepithiseis politikes tou, an k tis fantazomaste ligo poly..
alla de mas ksegelane eukola.. k otan theloume mia zwi pio anthrwpini tha tin apaitisoume.. k ton aleksandro oloi tha ton thymomaste.. giati to myalo mas einai alitario k olo tha taksideuei.. opws to diko tou 15 xrono myalo pou stin koinwnia pou strwsame kapoioi tou to exysan sto dromo..
loipon, ekei tha mas briskoun panta !
agwnas gia thn gh mas gia thn eleftheria mas k gia thn anthrwpia mas !
Posted by Ανώνυμος on 15/01/2009 at 9:39 πμ
που ηταν οι μάνες σας όταν μεγαλώνατε φασίστες κωλόπαιδα σε κανένα πορνείο μάλλον γιαυτό γίνατε έτσι
Posted by Ανώνυμος on 15/01/2009 at 9:45 πμ
νομίζω ότι δεν έχω διαβάσει πιο ρατσιστικό και χιτλερικό άρθρο από αυτό ντροπή σας
Posted by fidelio on 16/01/2009 at 1:08 πμ
Ένας Έλληνας πολίτης αποφασίζει να μπει το βράδυ στο σπίτι μιας γριας και να την ληστέψει. Είναι αυτό ληστεία; Αναμφισβήτητα. Ένας Ελληνας πολιτικός κλείνει κρυφά μεγαλες οικονομικές συμφωνίες με μεγάλες εταιρίες, διατηρεί ακίνητα και αναψηκτήρια τα οποία ποτέ δεν δηλώνει, κλέβει χρήματα από τα δημόσια ταμεία της χώρας. Ειναι αυτό ληστεία; Αναμφησβήτητα.
Ένας Ελληνας πολίτης αποφασίζει να μπει στο σπιτι μιας γριας και να την ληστέψει. Αλλα αποφασίζει να την σκοτώσει πρώτα για να της παρει τα χρήματα ανενοχλητος στη συνέχεια. Είναι αυτό φόνος; Αναμφισβήτητα. Κάποιοι τρομοκράτες, 17Ν, Επαναστατικός Αγώνας ή όπως αλλίως, επιτίθενται με καλάζνικοφ εναντίον αστυνομικού και τον σκοτώνουν. Είναι αυτό φόνος; Αναμφισβήτητα. Ένας ειδικός φρουρός, εν ώρα υπηρεσίας, ένας υπάλληλος του κράτους στον οποιό έχει δοθεί εξουσία, αποφασίζει να τραβήξει όπλο και να πυροβολήσει μια γριά. Είναι αυτό φόνος; Αναμφισβήτητα.
Καταδικάζουμε συνολικά τη βία; Αναμφισβήτητα. Υπάρχει κάποια διαφορά ανάμεσα στα (τελείως υποθετικά) παραδείγματα που αναφέρθηκαν στις δύο πρώτες παραγράφους;
Τι διαφορά έχει ο Αλέξης με τον Διαμαντή; Καμία. Μικρά παιδιά χτυπημένα και τα δύο.
Η βία έχει πολλές μορφές, πολλά επίπεδα, έχει ποιοτικές διαφορές. Μπορούμε να την καταδικάζουμε ολοκληρωτικά. Αλλα δεν μπορούμε να βάζουμε ΟΛΑ τα περιστατικά βίας στο ίδιο τσουβάλι. Κατ’ επέκταση δεν μπορούμε να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ίδια αντιμετώπιση σε όλες τις περιπτώσεις. Για εκείνον που θα ληστέψει την γριούλα, δεν θα διαμαρτυρηθούμε βγαίνοντας στους δρόμους. Για τα πολιτικά σκάνδαλα θα το κάνουμε. Για εκείνον που σκοτώνει τη γριούλα για να την ληστέψει ,δεν θα διαμαρτυρηθούμε. Για τον ειδικό φρουρό που θα σκοτώσει μια γριούλα (ή που την τραβολογάει για να την συλλαβει, όπως φαινεται ξεκάθαρα στο βιντεο) θα διαμαρτυρηθούμε. Προδίδει αυτή μας η αντιμετώπιση δύο μέτρα και δύο σταθμά; Ασφαλώς! Και δύο και τρία και τέσσερα αν χρειαστεί. Είπαμε: δεν είναι όλα τα περιστατικά βίας ίδια.
Ο κλέφτής ή ο δολόφονος, ενεργεί για τον εαυτό του, όχι για το κοινωνικο σύνολο όπως ο πολιτικός. Δεν είναι κρατικός λειτουργός όπως ο αστυνομικος. Δεν ψηφίστηκε απο τον λαο όπως ο πολιτικός. Δεν ασκεί εξουσια στο όνομα μας (εξουσία που πηγάζει απο τον λαο σύμφωνα με το σύνταγμα) δεν βρίσκεται εδώ για να υπηρετεί τον πολίτη, όπως ένας ειδικός φρουρός. Όταν λοιπον ο θύτης είναι αστυνομικός ή πολιτικός, η ευαισθησία μας οφείλει να είναι η μεγαλύτερη δυνατη. Και η διαμαρτυρία μας επίσης. Άλλωστε αυτό υποτίθεται ότι πρέπει να κάνουμε για να υπερασπιστούμε την Δημοκρατία μας (έστω και αν αυτή είναι πολύ μα πολύ προβληματικη). Την Δημοκρατία την οποία υποτίθεται ότι υπηρετούν οι αστυνομικοί και οι πολιτικοί. Έχουμε όχι μόνο δικαίωμα, αλλά και υποχρέωση να διαμαρτυρόμαστε έντονα για κάθε κατάχρηση εξουσίας, γιατί η εξουσία αυτή μας ανήκει, αυτός που την ασκεί την ασκεί στο όνομά μας, και σε μας οφείλει να λογοδοτήσει.
Όχι όμως οι κλέφτες, οι δολοφόνοι και φυσικά.. οι τρομοκράτες! Ο Επαναστατικός Αγώνας δρά στο περιθώριο της κοινωνίας, έστω και αν ο ίδιος αυτονομιμοποιείται στο όνομα της κοινωνίας. Η θέση της τρομοκρατίας δεν είναι ίδια με αυτήν των πολιτικών προσώπων, ή των κρατικών λειτουργών. Κατ’ επέκταση η αντίδρασή μας δεν μπορει να είναι ιδια και απαράλλακτη σε ΟΛΑ τα περιστατικά βίας ανεξάρτητα από ποιόν χώρο προέρχονται. Καταδίκη ΝΑΙ! Αν θεωρούμε ότι η τρομοκρατία αποτελεί πραγματικό κίνδυνο για τη Δημοκρατία μας, τότε κατά τη γνώμη μου η μόνη απάντηση είναι αυτή που έδωσαν προ ετών οι πολίτες της Ισπανίας: έξω στους δρόμους. Να δηλώσουμε ότι το συμβολικό πεδίο των κοινωνικών αγώνων, οι δρόμοι της πόλης δηλαδή, ανήκει σε μας και δεν το παραχωρούμε στους τρομοκράτες.
Αυτός που μιλάει και κατήγορει για επιλεκτική ευαισθησία και δύο μετρα και σταθμα, το κάνει μονο αν θεωρήσει ότι όλα τα περιστατικά βίας (όπως η δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και η δολοφονική απόπειρα κατά του Διαμαντή Μαντζούνη) είναι ίδια.
Posted by Ανώνυμος on 16/01/2009 at 9:10 πμ
Ενας δεκαπεντάχρονος έρχεται ένα βράδυ ξαφνικά στο σπίτι σας και σας ληστεύει σας πετάει πέτρες και σας χτυπάει πως πρέπει να αντιδράσετε? Σύμφωνα με τα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες θα πρέπει να σκεφτείτε ότι είναι δεκαπεντάχρονος έχει το ακαταλόγιστο λόγω ηλικίας και γιαυτό θα πρέπει να τον καλοσωρίσετε και να του προσφέρετε και ένα λουλούδι.Διαφωνώ με τις ακραίες περιπτώσεις βίας και αυτοί που την ασκούν πρέπει να τιμωρούνται όμως σε κάποιες περιπτώσεις νομίζω ότι επιβάλλεται.
Posted by Μιχάλης on 16/01/2009 at 11:09 πμ
τσουκνίδα, aνήκεις κι εσύ στα “άπλυτα” των αναρχοαυτόνομων και ακροαριστερών? Κρίμα…..
Posted by djweb on 17/01/2009 at 9:54 μμ
Διαβάζω και ακούω τους ηλίθιους δημοσιογράφους (και κάποιους άλλους) να προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο 16χρονος Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος και ο 21χρονος αστυνομικός των ΜΑΤ Διαμαντής Ματζούνης ανήκουν στην «ίδια» κατηγορία. Είναι και οι δύο νεαρά παιδιά που πυροβολήθηκαν…
Νομίζω ότι δεν είναι έτσι…
O Διαμαντής την ώρα που πυροβολήθηκε εργάζονταν, ήταν εκεί για να προστατέψει εμάς σύμφωνα με τις εντολές που εμείς του έχουμε δώσει. Ο Γρηγορόπουλος αλήτευε και παρανόμησε επιτιθέμενος σε αστυνομικούς.
Ο δολοφόνος του Γρηγορόπουλου έχει ονοματεπώνυμο συνελήφθη και θα δικαστεί.
Ο υποψήφιος δολοφόνος του Διαμαντή δεν έχει όνομα και είναι άγνωστο τι εκπροσωπεί.
Ο Γρηγορόπουλος ήταν ένα βολεμένο ανικανοποίητο πλουσιόπαιδο που για να ξεφύγει από την ανία του έμπλεξε με συμμορίες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του . Ο Γρηγορόπουλος πιθανον να είχε άσχημη κατάληξη έτσι και αλλιώς ίσως έμπλεκε με ναρκωτικά ίσως τον σκότωνε αργότερα σε ξεκαθάρισμα λογαριασμών σύντροφός του συμμορίτης.
Ο Διαμαντής προέρχονταν από μία φτωχή οικογένεια, εργάστηκε σκληρά για να πετύχει στην ζωή του. Είναι πρότυπο για την κοινωνία μας όπως όλοι οι αριστούχοι μαθητές. Ο Διαμαντής αν συνεχίσει να εργάζεται σαν αστυνομικός θα προστατέψει όλους εμάς από εγκληματίες που δολοφονούν για να ληστέψουν μέχρι διεφθαρμένους πολιτικούς σαν το Κεφαλογιάννη που υποθάλπουν ναρκέμπορους.
Ο Γρηγορόπουλος αποτέλεσε την αφορμή για εκδήλωση φαινόμενων απίστευτης βιαότητας, ανομίας, παρακμής και φασίζουσας λογικής.
Ο Διαμαντής για να κατευναστούν όλα τα παραπάνω και να κάνουν τα μέσα μαζικής αποχαύνωσης την αυτοκριτική τους για την ναζιστικής φύσεως ιδεολογία που καλλιέργησαν εναντίον όλων των αστυνομικών.
Posted by djweb on 18/01/2009 at 12:16 πμ
Φυσικά και ότι έγραψα από πάνω για τον, δυστυχώς, φονευθέντα μαθητή δεν τα υιοθετώ…
Απλά ήθελα να δείξω πως μπορεί κάποιος πολύ εύκολα να αντιστρέψει το φασίζον λόγίδριο, ένα λόγίδριο που δικαιολογεί δολοφονίες, του συντάκτη του ποστ…
Posted by Ανώνυμος on 21/01/2009 at 3:37 μμ
Ο Αλέξανδρος ζούσε την εφηβεία του. Ο Ματζούνης ήταν ενήλικος και εργαζόταν.
Ο Αλέξανδρος ήταν με φίλους , έκανε το χαβαλέ του , ήταν άοπλος, Ζούσε!!! [Ησουν εκει και γνωριζεις οτι δεν οπλοφορουσε με οτι και αν ηταν αυτο(πετρες, μολοτωφ, σιδεριες κτλ); Οχι πως δεν μπορουσε και πραγματικα να ηταν αοπλος]
Ο Ματζούνης ήταν οπλισμένος , ήταν με άλλους οπλισμένους αστυνομικούς , έκανε περιπολία , είχε εξουσία. [Ναι για αυτο πρεπει να γινεται στοχος, να τις τρωει με τον κουβα τις σφαιρες...ωραια νοοτροπια]
Ο δολοφόνος του Αλέξανδρου έχει ονοματεπώνυμο και είναι εκπρόσωπος της πολιτείας (Επ. Κορκονέας). [Τελικα για καποιους στενοκεφαλους ακομα συνεχιζει να ειναι δολοφονια και οχι εξωστρακισμος. Δικαστες ειμαστε; Εμεις αποφασιζουμε; Απο την μια βριζουμε τους δημοσιογραφους και απο την αλλη συμφωνουμε με την γνωμη τους (περι δολοφονιας). Οτι μας συμφερει οπως παντα]
Ο υποψήφιος δολοφόνος του Ματζούνη δεν έχει όνομα και είναι άγνωστο τι εκπροσωπεί. [ Ο ΘΕΟΣ να τον φωτιζει μπας και μεταστραφει σε ανθρωπο με καλες πραξεις]
Ο Αλέξανδρος διάλεξε να ζήσει την εφηβεία του με όλα της τα «αίματα» ,[Διαλεξε ομως και να ειναι στο εκει μερος που επεσε νεκρος ενω θα μπορουσε να ηταν σε πολυ καλυτερο περιβαλλον συμφωνα και με την οικονομικη του κατασταση]
Ο Ματζούνης πήγε στην Αστυνομία για να βολευτεί και να τρώει ψωμί με αίμα…από τα χτυπήματα του γκλομπς του. Ωραία δουλειά! [Ναι δεν θα μπορουσε να εχει ονειρα να προσφερει τις υπηρεσιες του στους συνανθρωπους του. Μονο για να δερνει μπηκε στην Αστυνομια. Ωραιος λογισμος. Ευγε στον "εγκεφαλο" που τα γνωριζει ολα.]
Ο Αλέξανδρος αυτόματα μεταβλήθηκε σε σύμβολο της νεολαίας , αποτέλεσε η αφορμή για εκδήλωση συσσωρευμένης οργής της νεολαίας. [Βρηκαν ευκαιρια με τις πραξεις τους καποιοι να σκυλεψουν τον θανατο του παιδιου. Σε λιγο καιρο (ηδη δηλαδη) θα ειναι μια μακρινη αναμνηση που θα τον θυμουνται για καποιους λογους μια φορα καθε χρονο ή οποτε θα θελουν να ρημαξουν παλι. Καλο κουραγιο στους γονεις του παιδιου.]
Ο Ματζούνης αποτέλεσε αφορμή να δείξουν οι αστυνομικοί ότι είναι «μπάτσοι, γουρούνα». Βλέπε την χθεσινά επεισόδια.
[ Παλι στο ιδιο τσουβαλι τους βαζουμε...ολους. Κατα τα αλλα δεν ειμαστε ρατσιστες]
Ο Αλέξανδρος και η οικογένεια του δεν δέχτηκε καμία επίσκεψη από πολιτικούς κτλ. [Κρατας βιβλιο επισκεψεων και τα γνωριζεις ολα; ]
Ο Ματζούνης δέχτηκε ΟΛΗ την πολιτική ηγεσία του τόπου.[ Και παλι οπως εσυ τα γνωριζεις ολα περασαν και οι 300 και τον συμπαρασταθηκαν...]
Ο Αλέξανδρος μετά το θάνατο του σπιλώθηκε από άτομα τύπου Κούγια. [Δηλαδη να δεν εχει το δικαιωμα ο αστυνομικος να εκπροσωπηθει απο δικηγορο. Κρεμαλα και θανατο. Μην του δοθει το δικαιωμα να απολογηθει. Δηλαδη εαν ειμασταν και εμεις στην θεση του δεν επρεπε να εχουμε το δικαιωμα να απολογηθουμε. Οταν ο Κουγιας εκπροσωπουσε τους πραγματικα δολοφονους της 17Ν εκει δεν υπηρχε προβλημα. Μπορουσε να τους εκπροσωπησει]
Ο Ματζούνης μετά τον τραυματισμό του έγινε ο ήρωας που πρόλαβε και ειδοποίησε τους συναδέλοφυς τους να σκύψουν. [Ναι μεγαλος ηρωας. Θα του κανουν και αγαλμα. Οι μονοι πραγματικα που τον καταλαβαινουν ειναι οι γονεις του.]
Ο Αλέξανδρος αν ζούσε ίσως να ασχολιόταν με τη μουσική , ίσως με τη Νομική , ίσως να γινόταν ένα χρήσιμο μέλος της κοινωνίας. [Ισως και να γινοταν οτι χειροτερο θα υπηρχε. Ισως και Αγιος ομως.]
Ο Ματζούνης αν δεν τον είχαν πυροβολήσει θα συνέχιζε να είναι στα ΜΑΤ και να κάνει το έργο του …όπως αυτό που είδαμε χθες… [Τι ειδες εχθες; Αυτο που προβαλουν παλι αυτοι που τους βριζεις (δημοσιογραφοι);
Λιγες ακομα σκεψεις. Μακαρι να μην ειχαμε τον θανατο του Αλεξανδρου καθως και τον τραυματισμο του αστυνομικου. Μακαρι να ειρηνευαμε ολοι μας αλλα οπως βλεπουμε αυτο δεν γινεται. Ολο οι αλλοι ειναι κακοι και εμεις οι ΚΑΛΟΙ που τα ξερουμε ολα και εχουμε γνωμη για ολα. Εμεις που παριστανουμε τους μη ρατσιστες και καποιους τους εχουμε ομως πραγματικα στην μπουκα(Δημοσιογραφους, Αστυνομικους, Πολιτικους κτλ). Δεν κοιταμε να προσφερουμε κατι καλο. ΤΟ μονο που κανουμε ειναι να προσφερουμε και την δικια μας “χολη” και κακια. Αν μπορουμε να κανουμε κατι; Σχετικα τουλαχιστον με την πολιτικη την επομενη φορα που θα πλησιασουμε στις καλπεις τοτε να θυμηθουμε τις πικρες μας και να ψηφισουμε αναλογα.
Εδω αρχισαμε να πιανουμε στα βρωμοχερα μας και στο βρωμοστομα μας και Τα ΘΕΙΑ. Αμα εχουμε ομως αναγκη, νατο το κερακι, νατο το ταμα… Κατα τα αλλα ομως να πιστευουμε τους δημοσιογραφους που βγαζουν και παλι την “χολη” τους επειδη δεν τα πανε καποιοι καλα με Τα ΘΕΙΑ. ΤΟ καλο ειναι οτι Ο ΘΕΟΣ επιβλεπει τα παντα και ολα θα αποδοθουν συμφωνα με τις πραξεις μας. Αυτο και μονο.
Καλο παραδεισο να εχει ο μικρος Αλεξανδρος και καλη αναρρωση το παιδι ο Διαμαντης. Και ολοι μαζι καλη Φωτιση να εχουμε και καλη χρονια.
Posted by mat on 26/01/2009 at 6:35 μμ
malakes pseftoproodeftikoi kanate hrwa ena kakomathimeno paliopaido ante gamhtheite
Posted by Τελικα ο φασισμος υπαρχει και σημερα on 01/02/2009 at 1:57 πμ
οσοι διαχωριζουν τους ανθρωπους ειναι φασιστοειδη…
και ρατσιστες θα ηταν ωραιο να μην χρειαζονταν η αστυνομια
τα γραφεια κηδειων οι δικηγοροι οι πυροσβεστες κλπ κλπ
μας πουλανε ιδεολογια οι αριστεροι των βορειων προαστιων με τα λεφτα του μπαμπα για πηγαινε να μεινεις στην Αχαρνων…
Posted by ANNX on 09/06/2009 at 2:15 μμ
Τι ηλιθιότητες Θεέ μου, τι ηλιθιότητες διαβάζω… Αστυνομικός ήταν και είχε κλείσει τα 18, άρα του αξίζει να πεθάνει. Η ανθρώπινη ζωή πρέπει άρα να αξιολογείται σε συνάρτηση με την ηλικία, το επάγγελμα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. 16 χρονών; Άδικα νεκρός. 21; Καλά να πάθει. Μαθητής; Άδικα νεκρός. Αστυνομικός; Καλά να πάθει.
Ου να χαθείτε φασίστες.